Charles - ett offer för girighetens vassa egg i betongdjungeln.

Vänner, bitches and hoes... något väldigt traumatiskt har hänt mig ikväll.
Jag blev rånad! Hade varit på mitt favoritfik och snackat om det stora frågentecknet kring "högklackade brogues-hypen" till en chailatte med några vänner. Då det var dags att tänka på refrängen beslöt jag mig för att bränna lite kalorier på vägen hem (visste ni att en chailatte innehåller typ 300 kcal?! omg!!!) så jag bestämde mig för att promenera. 
När jag kommit halvvägs så hoppar en maskerad man fram bakom Lindex (euw) och riktar ett vapen mot mig!
Jag såg hela mitt fashionabla liv passera i revy framför mig, från min första klocka från Hermes till den senaste Cosmopolitanen jag sänkte på Spy Bar. Rånarens kokainstirriga ögon flackade då han skrek: "Lägg allt värdefullt i en hög framför dig!"
Jag löd. Min plånbok från Mulberry, sandalerna, nöd-cover-upsticket, blackberryn och min drömfångare låg snart i en liten hög framför mina nakna fötter. Han tog allt utom drömfångaren.
Jag känner mig helt tom. Helt förstörd. Hur kunde han göra den modemissen?! Drömfångaren är antagligen det hetaste du kan bära just nu! Nåväl, han hade faktiskt en jävligt retrosnygg dunjacka från 1996. Lite cred får jag ändå ge idioten.

Ska ringa min psykolog nu. Var bara tvungen att skriva av mig.

xoxo/ C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0