Blev intervjuad av ett jäävligt creddigt modemagasin.

Beskriv dig själv!
Hardworking fashionista.

Beskriv din stil!
Bohemhipster möter gothare.

Vad inspirerar dig just nu?
Indianer, så bohochic!

Favoritdesigner?
Jag själv.

Senaste plagg du köpte?
Klickade hem ett par Ray Ban Clubmasters för en kvart sen på eBay.

Vad skulle du aldrig ta på dig?
Rutig skjorta från Jack & Jones.

Favoritassocear?
Mina nördglasögon med plexiglas.

Dina topp tre modeförebilder:
1. Lady GaGa
2. E-type
3. Suri Cruise

Vad önskar du kom tillbaka i mode?
Jag saknar savannbyxorna från nittiotalet.

Hemskaste trenden just nu?
Alla skämtmustascher. Jag har ingen för att jag inte vill, inte för att jag inte kan, vilka rykten du än har hört.

Sveriges bäst klädde man enligt dig?
Peder Lamm. Han var före sin tid.

Sveriges bäst klädda kvinna enligt dig?
Anne-Lie Rydé. Kör stenhårt på transparenta tanktops, ett av mina favoritplagg. En 10-poängare.

Vad blir nästa års största trend?
Runda solglasögon. Vi som hänger med i trenderna hade det ju redan för två somrar sen, men jag tror att även vanliga dödliga kommer våga sig på det inför sommaren 2011.

Slutligen, vad kommer stå på din gravsten?
Charles - genius, sadly unappreciated in his own time
-died from social scuicide-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ditt mode!

2010-11-02 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0