Fab jul och hot nytt år!

Sorry bitches för uppehållet! Har ju, som ni vet, haft kameran på lagning och sen så har jag ju faktiskt ett liv utanför bloggen också som jag måste hålla i trådarna för. Men nu är jag tillbaka!

Såhär kommer jag att se ut imorgon! Visst håller ni väl med mig om att tomteluvan känns jääävligt 2008? En säckig historia som inte ser bra ut på någon (med undantag av Lindsay Lohan, det passar faktiskt till kokainvit nästipp). Men detta året har jag, Charles, uppfunnit en alternativ huvudbonad att bära runt jul. Jag kallar den Julkleps (blandning mellan julklapp och keps). Det är en ironisk truckerkeps på äkta hipstermanér som är svart med en röd skärm och lite glittriga inslag. Less is more! Tror att den kommer slå stort nästa säsong, men kom ihåg var ni såg den först!!


Me under the mistletoe, been a naughty boy ;*
Den röda jumpsuiten kommer från American Apparel, kängorna är mina älskade Doc's, förstås.
Lackbältet klickade jag hem från topman och skägget har jag jobbat på i evigheter (skoja! det är vintage).

Okej, jag gjorde ett montage, men visst är det snyggt?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, Charles <3

2010-12-24 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0